Deficienţa motoarelor Diesel de a porni în condiţiile unei temperaturi exterioare scăzute sau a unui motor rece a fost soluţionată prin preîncălzirea amestecului combustibil – aer în camera de precombustie sau combustie, cu ajutorul unei rezistenţe care transformă energia electrică în caldură.
Elementele de incandescenţă ale bujiilor incandescente (adică filamentul sau teaca), aduse la o temperatură de preîncălzire de 850°C – 1100°C provoacă preaprinderea amestecului combustibil – aer. La cererea beneficiarului se poate aborda şi realizarea altor tipuri de bujii incandescente.
BUJII CU TEACĂ INCANDESCENTĂ (generaţia I)
Bujiile cu teacă incandescentă se folosesc la motoarele Diesel, pentru preîncălzirea amestecului combustibil – aer, în cazul temperaturilor exterioare scăzute sau a motorului rece.
BUJII CU TEACĂ INCANDESCENTĂ, RAPIDĂ (generaţia a II-a)
Bujiile cu teacă incandescentă se folosesc la motoarele Diesel, pentru preîncălzirea amestecului combustibil – aer, în cazul temperaturilor exterioare scăzute sau a motorului rece.
BUJII CU TEACĂ INCANDESCENTĂ, ULTRA-RAPIDE (generaţia a III-a)
Bujiile cu teacă incandescentă se folosesc la motoarele Diesel, pentru preîncălzirea amestecului combustibil – aer, în cazul temperaturilor exterioare scăzute sau a motorului rece.
BUJII CU FILAMENT INCANDESCENT (generaţia a IV-a)
Bujiile cu teacă incandescentă se folosesc la motoarele Diesel, pentru preîncălzirea amestecului combustibil – aer, în cazul temperaturilor exterioare scăzute sau a motorului rece, cât şi la încălzitoare sau preîncălzitoare.